Kariera
Profil kandydata
Doświadczenie i elastyczność
Wyznajmy opinię, że w szybko zmieniającym się, niepewnym, złożonym i nacechowanym wieloznacznością środowisku analizy i oceny pracowników oparte na kompetencjach są niewystarczające. Elementy, które w danym momencie zapewniają sukces w określonej roli, niekoniecznie sprawdzą się gdy otoczenie konkurencyjne i strategia firmy się zmieni lub gdy będzie konieczność współpracy z inną grupą ludzi bądź zarządzać nowym zespołem.
W związku z tym w procesie rekrutacji firma weryfikuje:
- Czy kandydaci posiadają odpowiednie doświadczenie i umiejętności dla danego stanowiska
- Czy posiadają potencjał, by zdobyć nowe umiejętności i kompetencje miękkie
W procesie rekrutacji firma wspiera różnorodność, nie tylko w kwestii płci i wieku,
ale także doświadczeń międzynarodowych i osobowości.
Proces rekrutacji
Transparentność i przyjazna atmosfera
Etapy
rekrutacji
Rozmowa kwalfikacyjna
z przełożonym oddziału
Rozmowa kwalfikacyjna
z członkiem zarządu
Podpisanie umowy
i poznanie zespołu
Informowanie
o zakończeniu procesu rekrutacyjnego
Informowanie
o powodach niezakwalifikowania
Krótki proces rekrutacji
Możliwość poznania
przełożonych oraz przyszłych współpracowników
Przyjazna atmosfera
w czasie rekrutacji
Wdrożenie pracownika
Szkolenia i wsparcie
- Przywitaniepracownika z innymi pracownikami w danym oddziale
oraz pozostałymi członkami zespołu w innych regionach polski oraz zagranicą. - Szkoleniaz zakresu narzędzi i procedur stosowanych w firmie przez dedykowanego opiekuna dla nowego pracownika.
Opiekun ma za zadanie pomóc zaaklimatyzować się w firmie i poznać zasady w niej panujące. - Ocenaprocesu wdrażania po miesiącu od zatrudnienia kierownik oddziału przeprowadza rozmowę oceniająca,
w której zarówno pracownik jak i pracodawca ma szansę na temat uzyskania informacji zwrotnej.